Drumul de la o societate îngropată în datorii până la performanță administrativă, cu numeroase beneficii pentru vizitatori, a fost parcurs din 2020 până în prezent la Hotelul Ceres, din stațiunea balneară Bala. În 20 ianuarie 2020, Dragoș Năstasie a preluat Sucursala Bala, unitate ce avea datorii către furnizori, terți și sediul central de peste 1,2 milioane lei, la sfârșitul anului 2020. Prin chibzuirea și gestionarea corectă a resurselor financiare, Bala a reușit să obțină profit în rândul sucursalelor TBRCM din țară, să ofere condiții de normalitate angajaților și turism balnear la standarde înalte turiștilor.
Prin planul managerial, conducerea sucursalei Bala a Societății de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă SA a reușit să îmbunătățească semnificativ calitatea serviciilor oferite de unitatea pe care o conduce, prin dotarea bazei de tratament și a sălii de sport cu aparatură nouă și performantă: în sala de mese, au fost aduse scaune noi, au fost montate aparate wi-fi în fiecare cameră pentru ca pacienții să beneficieze de internet gratuit, în sălile de tratament, au fost schimbate paturile pe care se efectuează procedurile de tratament, iar în camerele de cazare, au fost schimbate saltelele paturilor, vechi de peste 10 ani. De altfel, în anii de când se află la cârma unității, ștrandurile pentru agrement și bazinele pentru curele cu nămol au fost modernizate. O atenție deosebită a fost alocată și piscinei interioare.
„Proiectul meu de regenerare și revitalizare a spațiilor verzi a început să prindă viață. Mulți n-au crezut că se poate schimba imaginea complexului balnear din stațiunea Bala, dar eu am avut curajul și ambiția de a-i contrazice prin fapte.
Când am venit în Bala, în fața complexului balnear exista un gard <<viu>> dar mai mult mort decât viu, vreo trei tufe și vreo doi boscheți. Astăzi este altceva: este o imagine primitoare!”, spune managerul Dragoș Năstasie
Sucursala Bala este o unitate care se autofinantează din veniturile proprii. De altfel, managerul Năstasie a înțeles să implementeze, la sucursala Bala, sistemul de plată prin intermediul voucherelor de vacanță, de care beneficiază toți salariații din sistemul bugetar. Astfel, a reușit, rapid, să crească gradul de ocupare al hotelului, prin diversificarea metodelor de plată pentru serviciile oferite de unitate.